0790.219.551 – este, de astăzi, numărul la care Atoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor le răspunde cetățenilor pe WhatsApp.
ANPC precizează că numărul nu poate fi folosit pentru apeluri audio sau video, ci este destinat exclusiv mesajelor cu caracter de urgență. Mai exact, este vorba despre primirea unor facturi foarte mari, nereale, la energie electrică și gaze naturale, cazuri de debranșări pentru neplata unor facturi greșite la energie încă necorectate, precum și situații ce pun în pericol sănătatea consumatorilor. Oamenii pot semnala neregulile si pot trimite și fotografii doveditoare, pentru a ușura procesul atunci când vor să facă o reclamație.
„Am înființat acest număr special, care se va afla în permanență la mine”, a declarat Horia Constantinescu, președintele ANPC.
ANPC precizează însă că mesajele trimise pe numărul special nu înlocuiesc reclamațiile realizate în mod curent.
Primirea reclamațiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti, în funcție de raza teritorială în care își desfășoară activitatea operatorul economic reclamat. Reclamaţiile se fac în format scris, transmise prin poștă, în format electronic sau se depun personal.
Discussion about this post