Primăria Constanța lansează o nouă procedură de achiziție publică, pentru digitalizarea arhivei. Contractul presupune transferarea a 567 metri ml de documente din format hârtie, în format digital.
„Serviciul de realizare arhivă digitală a documentelor reprezintă procesul de transpunere a acestora, din format hârtie în format electronic (digital), cu păstrarea nealterată a conţinutului acestora, cu scopul de a crea o colecţie de indecşi pentru căutarea şi consultarea documentelor din arhivă, prin asocierea acestora cu unităţile arhivistice şi versiunea digitală a acestora. Pentru regăsirea/consultarea facilă, se vor asocia acestora metadescriptori/indecşi”, se precizează în anunțul publicat astăzi, în SEAP.
Valoarea totala estimata a contractului este de aproximativ 909.000 lei și are o perioadă de derulare de 6 luni.
Finanțarea se face prin programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014 -2020, conform contractului de finanțare încheiat în decembrie 2018.
Termenul de depunere al ofertelor este 22 martie.
Discussion about this post