Consilierii judeţeni au dezbătut şi aprobat astăzi proiectul privind închirierea unui imobil necesar funcţionării şi desfăşurării activităţii Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă al judeţului Constanţa, precum şi aprobarea documentaţiei privind procedura de atribuire a contractului de închieriere a imobilului.
Potrivit referatului de aprobare, „imobilul situat în municipiul Constanța, strada Mircea cel Bătrân nr. 110, în care își desfășoară activitatea în prezent, a fost supus unei expertize tehnice, prin care se recomandă varianta desființării imobilului și construirea unui imobil nou cu materiale și tehnologii actuale omologate”.
Ca urmare a expertizei, s-a luat decizia închirierii unui spaţiu adecvat cerinţelor, fiind necesară aprobarea prin hotărâre de consiliu a documentaţiei aferente. Proiectul de hotărâre a fost votat cu 32 voturi pentru.
Consiliul Județean Constanța va plăti locatorului după data semnării procesului verbal de predare-primire pentru spațiul închiriat contravaloarea chiriei, iar cheltuielile utilităților vor fi achitate de către Inspectoratul pentru Situații de Urgență „Dobrogea” al județului Constanța.
Conform instrucțiunilor pentru ofertanți, procedura de atribuire a contractului se bazează pe „Oferta cu prețul cel mai scăzut”, iar pentru stabilirea ofertei câștigătoare se vor efectua negocieri cu toți participanții interesanți.
Discussion about this post