Sorin Mihai Cîmpeanu anunță renunțarea la tezele semestriale și înlocuirea acestora cu evaluări la început și final de an. Un alt element de noutate îl reprezintă promovarea în școli a elementelor de educație financiară.
„Având în vedere relevanța tezelor semestriale, având în vedere această structură a anului școlar, care se bazează pe cele cinci module de învățare, alternate cu perioade de repaus, intenționăm să revizuim regulamentul de organizare și funcționare din învățământul preuniversitar, în sensul renunțării la obligativitatea acestor teze semestriale. De asemenea, am luat act și de solicitarea elevilor, pe care o susțin, aceea a unei evaluări standardizate, sumative, la final de an școlar și solicită elevii și o evaluare standardizată, predictivă, la început de an școlar”, a declarat ministrul Educației.
Acesta este un model pedagogic pe care Ministerul Educației îl are în atenție și împreună cu specialiști în ştiințele educației, îl va analiza și îl va implementa încă din anul școlar 2022-2023, prin modificarea Regulamentului de organizare și funcționare a unităților de învățământ preuniversitar.
Discussion about this post