Prin Hotărârea aprobată astăzi de Guvern, a fost stabilit cadrul legal pentru organizarea examenelor în vederea ocupării posturilor pe perioadă nedeterminată pentru personalul angajat pe perioada stării de alertă. Este vorba despre 2.000 de posturi aprobate în direcțiile de sănătate publică și în serviciile de ambulanță.
În aceste condiții, viitoarele posturi ocupate fac parte din cadrul direcțiilor de sănătate publică județene, respectiv a municipiului Bucureşti și al serviciilor de ambulanță județene și Serviciului de Ambulanță Bucureşti – Ilfov.
De asemenea, documentul aduce o serie de modificări ale structurii organizatorice, prin intemediul cărora activitatea se va eficientiza, iar capacitatea administrativă a Ministerului Sănătății va crește.
„În cadrul ministerului se va înființa o structură de specialitate în vederea implementării reformelor și de monitorizare a stadiului de îndeplinire a țintelor și jaloanelor cu privire la Planul Național de Redresare și Reziliență, mecanism prin care România poate accesa fonduri externe rambursabile și nerambursabile în cadrul Mecanismului de Redresare și Reziliență”, se arată în comunicatul emis de Guvern.
Discussion about this post