În decursul zilei de ieri a fost semnat contractul de achiziție publică încheiat între Municipiul Tulcea și S.C. SSAB – AG S.A pentru Servicii de proiectare tehnică, asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada execuției lucrărilor și execuția lucrărilor. Acest contract se desfășoară în cadrul proiectului „Modernizarea parcului auto de transport călători din Municipiul Tulcea prin achiziționarea de vehicule nepoluante pentru transportul public”.
Principalele obiectivele specifice ale proiectului sunt: dezvoltarea sistemului de transport public, creșterea capacității acestuia, extinderea traseelor rutiere și introducerea de sisteme inteligente de management al traficului și e-ticketing, dar și utilizarea de autobuze ecologice.
Prin dezvoltarea sistemului de transport public de călători ecologic și eficient, proiectul urmărește asigurarea condițiilor pentru realizarea unui transfer sustenabil al unei părți din cota modală a transportului privat cu autoturisme (în creștere în zonă), către transportul public, având drept consecință directă reducerea semnificativă a traficului rutier cu autoturisme și a emisiilor de echivalent CO2 în zona în care va fi implementat.
În cadrul acestui contract se vor realiza:
- Reabilitarea a patru străzi aferente a și a cinci trasee de transport public cu autobuze nepoluante: Str. Isaccei – aprox. 1,267 km; Str. Babadag – aprox. 2,077 km; Str. Babadag racord DN22 stație de capăt aprox. 300m; Str. Mahmudiei – aprox. 1,668 km; Str. Eternității – aprox.1,440 km.
- Înființarea și modernizarea stațiilor de călători – 29 stații: 1 pe str. Eternității, 1 pe str. Navalistilor, 1 pe str. Spitalului, 1 pe str. Barajului, 1 pe str. Elizeului, 2 pe str. Sublocotenent Corneliu Gavrilov, 4 pe str. Babadag, 3 pe str. 1848, 1 pe str. Mica, 11 pe str. Isaccei, 1 pe str. Iuliu Maniu și 2 pe str. Păcii, din care 19 stații se reabilitează, iar 10 sunt nou construite.
- Construirea parcării de transfer de tip park & ride și stație de capăt, cu stații de încărcare electrică pentru autobuze și autovehicule electrice.
- Construirea unui depou și infrastructuri aferente pentru garare și stații de încărcare autobuze electrice.
- Elaborarea documentației tehnice necesare pentru obținerea avizelor/acordurilor/autorizațiilor, elaborarea Proiectului Tehnic, Detaliile De Execuție, Proiectul pentru Autorizația de Construire.
Termenul de realizare al contractului este de 2 luni pentru etapa elaborării documentatiei tehnice, respectiv 12 luni pentru execuția lucrărilor.
Contractul are valoarea de 41.033.210,00 lei la care se adaugă TVA, constă în prestarea serviciilor de elaborare documentații tehnice necesare pentru obținerea avizelor / acordurilor / autorizațiilor, PT, DDE, PAC, asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada execuției lucrărilor și lucrări de construcții ale proiectului pentru obiectivul de investiții.
Discussion about this post