Cu ocazia aniversării a 160 de ani de la înfiinţarea companiei, Poşta Română a lansat primul NFT al unei entităţi din portofoliul statului român, sub forma unui timbru digital.
Mai exact, este vorba despre o serie limitată de 160 de NFT-uri, simbolizând vârsta Poştei Române, creaţii grafice virtuale a căror valoare de piaţă este de presupus a se aprecia în timp.
„Din cele 160 de NFT-uri, Poşta Română a alocat, special pentru evenimentul de la sediul MNIR, zece timbre digitale, care vor face obiectul unei licitaţii deschise, cu un preţ de pornire de 160 de euro pentru fiecare piesă. Scopul licitaţiei este unul exclusiv umanitar. Toate încasările obţinute în seara evenimentului vor fi transferate în conturile fundaţiei HOSPICE Casa Speranţei, care a demarat un proiect de colaborare cu Poşta Română în acest sens. Banii vor merge în proiectele de susţinere a programelor derulate în sprijinul pacienţilor cu boli incurabile. De altfel, costurile pentru susţinerea unei zile de tratament paliativ pentru fiecare pat din spitalele fundaţiei se cifrează, coincidenţă, la 160 de euro”, se menţionează într-un comunicat al companiei.
Marcarea celor 160 de ani de la înfiinţare se va face și prin organizarea fazei naţionale a Marşului Factorilor Poştali, o competiţie profesional-sportivă de tradiţie, ajunsă anul acesta la ediţia 42.
Întrecerea, la care participă cei mai rapizi poştaşi din fiecare judeţ al ţării, se va desfăşura sâmbăta aceasta, 13 august, pe Calea Victoriei. Start-ul competiției se va da la ora 11:00, iar plecarea se va face din faţa Muzeului Naţional de Istorie a României.
Sursă: Agerpres
Discussion about this post