Google România a organizat un eveniment online în cadrul căruia a prezentat rezultatele studiului Smart Shopper, care analizează comportamentul de cumpărare al românilor.
Analiza porneşte de la obiceiurile de achiziţie online/offline cu care s-a ieşit din pandemie şi merge către modificările ce se observă în această perioadă, caracterizată de incertitudini economice.
Concluziile studiului vizează aspecte, precum: câţi români cumpără online, pe ce categorii de vârstă, dispozitivele folosite, nemulţumirile la achiziţia online, pentru ce tip de produse a crescut interesul în căutări în această perioadă sau la ce cheltuieli renunţă unii români, conform căutărilor pe Google.
Gazdele evenimentului au fost Oana Dumitrescu – industry manager Google România, şi Florin Pravai – head of domestic market Google România, iar pe lista invitaților s-au numărat Raul Filip – director de achiziţii la Altex, Raluca Radu – country manager la Answear, precum şi Mădălina Simion – consumer & marketing intelligence manager în cadrul L’Oreal România.
Sursă: Agerpres
Discussion about this post