Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului (MAT) reia participarea la târgurile de turism internaţionale, iar tema pentru 2022 este „Feel Alive”, un concept care susţine dezvoltarea brandul turistic naţional „Exploraţi Grădina Carpaţilor”. Reprezentanții Consiliului Judeţean Constanţa vor participa și ei, alături de membri ai mai multor asociaţii de profil şi ai autorităţilor publice locale din țară.
„După mai bine de 6 luni de pregătire, de achiziţii publice, în parteneriat cu Consiliul de Brand Turistic Naţional, suntem mai pregătiţi să reprezentăm interesele ţării noastre la cele mai mari târguri de profil: WTM Londra, TTR Bucureşti, TT Varşovia, IBTM Barcelona. Alături de comunităţile de români din cele 3 state şi de antreprenorii din ţară ne dorim să atragem un număr cât mai mare de turişti străini în ţara noastră, mai ales că avem argumente imbatabile, de la resurse naturale paliative, la ecoturism, turismul rural, city break-uri şi festivaluri recunoscute la nivel internaţional. Mult succes tuturor expozanţilor români!”, a declarat Constantin-Daniel Cadariu, ministrul antreprenoratului şi turismului.
Conform sursei citate, în perioada 7 noiembrie – 9 noiembrie, împreună cu peste 30 de reprezentanţi ai asociaţiilor de profil şi ai autorităţilor locale din România, MAT este prezent la târgul de turism WTM Londra, organizat în format Business-to-Business (B2B).
Județul Constanța va fi reprezentat la târgul de turism WTM Londra de doi angajați ai CJC, ce vor promova obiectivele turistice ale județului Constanța.
„Este o participare a Consiliului Județean împreună cu Ministerul Turismului la promovarea țării și a județului Constanța. Vor fi doi reprezentanți din partea noastră, de la Consiliul Județean, de la Direcția Turism care participă la târg. Se vor promova toate obiectivele culturale, istorice, turistice, inclusiv podgoriile.” a declarat pentru Observator Constanța, Marian Cioacă, purtător de cuvânt al Consiliului Județean Constanța.
Discussion about this post