Serviciul Autorizare Activități Economice din cadrul Primăriei municipiului Constanța aduce la cunoștința operatorilor economici interesați că, începând de mâine la Centrul de Informare pentru Cetățeni, se depun documentații pentru comercializare produse specifice sărbătorilor tradiţionale de iarnă.
Atribuirea amplasamentelor se va face în funcție de ordinea cronologică a depunerii cererilor.
Un operator economic poate opta pentru maxim un amplasament/zonă și maxim trei amplasamente pe firmă.
Dosarele vor conține următoarele acte:
- cerere tip;
- certificat de înregistrare de la Oficiul Registrului Comerțului;
- actul constitutiv al societății sau actul emis pentru desfășurarea activităților economice de către persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale și întreprinderile familiale care să conțină codul CAEN 4789 (corespondent cod CAEN 5262).
Taxele pentru ocuparea temporară a domeniului public (pentru fiecare amplasament) sunt cele prevăzute în H.C.L. nr.463/2021 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale la nivelul municipiului Constanța în anul 2022 – Anexa nr.8, respectiv:
- 227 lei taxa de autorizare pentru desfăşurarea de activităţi temporare;
- 1,69 lei/mp/zi pentru zona A;
- 1,14 lei/mp/zi pentru zona B.
Centrul de Informare pentru Cetățeni situat în Bulevardul Alexandru Lăpușneanu nr. 116C (incintă City Park Mall – etaj I, aripa nouă).
Discussion about this post