Utilul și plăcutul, mai exact lucrările stomatologice și vacanțele, pot fi îmbinate perfect, mai nou, și în țara noastră. Societatea de Stomatologie Estetică din România (SSER), în parteneriat cu Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism (ANAT), lansează o campanie de imagine pentru ţara noastră, care propune o soluţie inovatoare de a atrage turiştii străini în România, și anume o combinație între servicii dentare premium şi atracţiile turistice.
Prin campania „România. Cea mai frumoasă clinică dentară din lume”, turiştii străini pot achiziţiona pachete Fix and Visit: „Coroane Dentare şi Castele” sau „Obturaţii de Canal şi Călătorii pe Canalele din Deltă”.
„Adevărul este că România a pierdut mulţi turişti în ultimii ani şi avem nevoie de un diferenţiator puternic. Dar, pe de altă parte, există o oportunitate: mulţi dintre străinii care vin în România vin pentru serviciile stomatologice de calitate, la preţuri accesibile. Colaborarea dintre SSER şi ANAT este în viziunea noastră o combinaţie câştigătoare, reuşind să combine cele mai bune oferte ale României într-un duo imbatabil”, a declarat Lucian Boronea, reprezentant şi membru în Consiliul Director al ANATi.
Florin Lăzărescu, secretarul SSER în România şi Europa, a subliniat că medicii stomatologi din România lucrează la cele mai înalte standarde, respectând reglementările Europene, dar la preţuri mult mai accesibile comparativ cu alte ţări.
„Ştim că mulţi străini aleg să vină în România că să-şi rezolve problemele dentare, aşa că decizia lor poate fi transformată într-o oportunitate unică pentru ţară în general”, a spus Lăzărescu.
Prețul unui pachet pornește de la aproximativ 300 de euro și poate ajunge și la 1.221 de euro.
Sursa: Agerpres
Discussion about this post