Primăria Constanţa anunță organizarea dezbaterii publice pe tema proiectului de hotărâre pentru modificarea şi completarea Regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea activităţilor comerciale şi a serviciilor de piaţă în municipiul Constanţa.
Operatorii economici interesaţi, asociaţiile şi organizaţiile patronale, ONG-urile sau orice entităţi interesate sunt așteptate la dezbatere pe 17 martie, ora 10:00, în sala Remus Opreanu a Palatului Administrativ, bd. Tomis nr. 51.
Confirmările de participare se pot trimite pe 16 martie, ora 14.00, la adresa de e-mail: agenti.economici@primaria-constanta.ro.
„Odată cu confirmarea participării, vă rugăm să precizaţi dacă doriţi să luaţi cuvântul la dezbaterea publică, conform Legii nr. 52/2003, privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată”, precizează reprezentanții municipalității.
Discussion about this post