ONG-urile au un rol important atât pentru latura socială, cât și pentru cea economică. Îndeplinind funcții de gestionare, monitorizare și stimulare, aceste organizații reprezintă parteneri de încredere și pentru companiile comerciale, oferindu-le un șir de beneficii. Iar pentru proiecte reușite este nevoie de o comunicare bună.
Csr Nest implementează un proiect care are ca scop îmbunătățirea imaginii publice a ONG urilor în rândul autorităților locale, instituțiilor de învățământ și companiilor din mediul privat din 16 orașe din județele Constanța, Tulcea și Galați.
,,Am trecut de etapa în care așteptam tirurile să vină, nu mai stăm cu mâna întinsă să primim, vrem să oferim serviciile noastre în folosul comunități, alături de primării, instituții, vrem să facem lucrurile să se miște, să aducem o schimbare în bine,” a transmis Sergiu Sebsi, Managerul de proiect.
Principalele activități ale proiectului sunt:
- Maparea ONG-urilor din cele 16 orașe incluse în proiect
- Implementarea unei cercetări integrate de măsurare a percepției legată de ONG-urile din cele 16 orașe
- Implementarea campaniilor de comunicare strategică cu scopul conștientizării importanței ONG-urilor
- Stabilirea unor strategii de comunicare cu publicul țintă
Misiunea Asociației CSR Nest este aceea de a oferi soluții și servicii atât sectorului neguvernamental cât și celui corporatist prin promovarea responsabilității sociale în rândul societății civile și al companiilor. De asemenea, asociația își mai propune să contribuie la progresul social, cultural, educațional, turistic și de mediu al României.
Proiectul are o durată de 11 luni, începând cu luna mai 2023 și are o valoare de aproape 75.000 de euro, bani proveniți din GRANTURI. Proiectul Îmbunătățirea imaginii publice a ONG-urilor din 16 orașe din regiunea Sud-Est, Closing the Gap together este finanțat de Islanda, Liechtenstein și Norvegia.
Discussion about this post