Brick România a demarat în cursul anului trecut un proiect de implementare a soluțiilor de energie verde pentru unitățile sale de lucru. Primul magazin Brick care a beneficiat de instalarea panourilor fotovoltaice a fost cel din Constanța, investiția pentru această unitate ridicându-se la 1 milion de lei până în acest moment.
Panourile instalate pe magazinul din Constanța asigură deja aproximativ 35% din necesarul de energie, respectiv 220.000 kW anual, la o putere instalată de 196 kW. Retailerul estimează că investiția se va amortiza în 5 ani.
„Soluțiile de energie verde trebuie să se regăsească pe agenda tuturor marilor jucători economici, într-un context general în care energia reprezintă o provocare. Anul trecut am luat decizia de a implementa panourile fotovoltaice pe toate unitățile noastre de lucru și am început cu magazinul din Constanța. Pentru această unitate, am atins deja cu aceste sisteme 35% din necesar și estimăm o economie anuală de aproximativ 280.000 lei. Vom continua să investim și anul acesta în implementarea acestei soluții verzi pe alte magazine din portofoliul nostru, ceea ce asigură un management sustenabil al business-ului și reducerea gradului de dependență energetică și totodată contribuie la diminuarea poluării”, a declarat Oana Nechita, Director Executiv Brick România.
După magazinul Brick Constanța care utilizează deja energia verde, compania va extinde aceste soluții și la celelalte magazine Brick din Mangalia, Ovidiu și Giurgiu, care vor beneficia și ele de panouri fotovoltaice. În plus, magazinele pe care compania urmează să le deschidă în anii viitori în Oradea, Ploiești și București au deja inclusă în proiect implementarea energiei verzi. Obiectivul companiei este ca treptat întreg portofoliul său de unități să utilizeze energie din surse verzi. În aceeași strategie de tranziție către energia verde, Brick România are în plan pentru viitor și schimbarea flotei de mașini cu unele electrice.
sursa foto: Brick România
Brick România, primul brand românesc de magazine de bricolaj, home improvement și proiecte DYI cu cel mai bun raport calitate-preț de pe piață, înființat în 2002, se află în proces de extindere a rețelei sale naționale de magazine. În prezent, compania operează cu 4 magazine: Brick Constanța, primul magazin al companiei, inaugurat încă din 2002, Brick Mangalia deschis în 2017, Brick Giurgiu deschis în 2019 și centrul regional Ovidiu inaugurat în vara anului 2021. Retailerul plănuiește inaugurarea unui magazin în Oradea, cu o suprafață de 10.000 mp în interior și peste 200 de locuri de parcare. Alte orașe vizate pentru noi deschideri în viitor sunt Brașov, Ploiești, București, Cluj sau Iași.
Compania Brick România este primul brand de magazine de bricolaj, home improvement și proiecte DYI din țară, cu o tradiție de 20 de ani pe piață dobrogeană. Înființat în anul 2002, magazinul Brick este un solid furnizor de produse universale folosite pentru construirea, întreținerea, amenajarea sau decorarea locuinței. Brick se adresează în special clienților persoane fizice, pentru proiecte de tip DYI, dar și dezvoltatorilor imobiliari pentru proiecte rezidențiale, oferind un portofoliu de 60.000 de articole din 15 domenii.
După magazinul Brick Constanța deschis în 2002, în ultimii ani alte noi magazine au fost inaugurate. Astfel, compania constănțeană Brick este prezentă din anul 2017 și pe piața din sudul litoralului prin magazinul Brick Mangalia, în anul 2019 compania a inaugurat magazinul Brick Giurgiu, iar în vara lui 2021 a fost deschis centrul regional Ovidiu. Pentru următorii ani, compania are în plan locații noi în Oradea, Cluj sau București. În prezent, echipa Brick România numără aproximativ 300 de angajați, număr care va crește odată cu deschiderea noilor magazine.
Cu o politică de preţuri accesibile și reușind să mențină un raport excelent calitate-preț, echipa Brick și-a demonstrat angajamentul față de clienți, care au recompensat brandul cu fidelitatea lor, astfel că materialele cumpărate de la Brick sunt astăzi prezente în aproape fiecare casă din Constanța.
Discussion about this post