Referitor la similitudinea dintre logo-ul propus pentru promovarea stațiunii Mamaia și alte branduri turistice, OMD le mulțumște tuturor celor care au sesizat acest aspect. Tocmai din acest motiv au și comunicat public forma brandului, pentru a apela la opinia publică.
De asemenea, Organizația de Management al Destinației Mamaia – Constanța mai face următoarele precizări:
- Valoarea logo-ului nu este de 16.000 de euro, ci de 800 de euro, aproximativ 5% din contract. Restul fondurilor sunt alocate către alte produse și servicii. Brandul înseamnă mult mai mult decât exprimarea sa grafică.
- OMD nu a efectuat încă nicio plată din acest contract.
- Procesul de selectie al logo-ului a cuprins mai multe etape. Am vizualizat mai mult de 9 variante. Am ales una. Din păcate, nu am avut capacitatea necesară de a căuta în diverse surse dacă forma este originală sau nu. Am apelat la profesioniști, tocmai din acest motiv.
- Reluăm procesul de selecție al logo-ului, păstrăm cromatica. Vom aproba această decizie în următoarea ședință AGA.
Discussion about this post