Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța s-a pregătit intens în ultima perioadă pentru participarea la Târgul de Turism WTM London din luna noiembrie a acestui an. Reprezentanții organizației au trimis astăzi spre Londra un transport care conține toate materialele de marketing, ce vor fi oferite tour-operatorilor străini și potențialilor parteneri.
Odată cu încheierea sezonului estival, prezența la târgurile de turism internaționale este esențială pentru a reda stațiunii Mamaia strălucirea de altădată și pentru a atrage un număr cât mai mare de turiști străini. Asociația s-a înscris prin Ministerul Turismului atât la Târgul de la Londra, care va avea loc luna viitoare între 6 și 8 noiembrie, cât și la cel din Varșovia, între 23 și 25 noiembrie.
“Suntem pe ultima sută de metri cu pregătirile, înainte de plecarea la Londra. Am pregătit o prezentare deosebită a stațiunii Mamaia și a orașului Constanța pentru tour operatorii și partenerii care vor fi prezenți la standul nostru. Alături de prezentare, pachetul de promovare pe care agențiile și tour-operatorii îl vor primi va consta în 4 filme de prezentare – 2 cu stațiunea Mamaia și 2 cu orașul Constanța în limba engleză, în limita a 4 minute fiecare, o prezentare Power Point a stațiunii Mamaia și a orașului Constanța de aproximativ 115 slide-uri, 3 clipuri/ filme publicitare a câte 2 minute cu stațiunea Mamaia, respectiv Constanța și împreună, în limita a 2 minute fiecare. Toate materialele vor fi încărcate pe stick-uri inscripționate cu numele nostru. Tour-operatorii vor primi din partea OMD Mamaia Constanța seturi tip cadou, cu mai multe materiale personalizate. O parte dintre acestea au fost puse la dispoziție de OMD Mamaia Constanța, iar o parte le-a pus la dispoziție Primăria Constanța”, a precizat George Măndilă, Președinte Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța.
Reprezentanții organizației au trimis astăzi spre Londra un transport care conține toate materialele de marketing, ce vor fi oferite tour-operatorilor străini și potențialilor parteneri.
Litoralul românesc va fi reprezentat de o delegație care va pleca la Londra la începutul lunii noiembrie, formată din: Dan Petre Leu, arhitect șef al municipiului Constanța, Sebastian Ionuț Puznava, vice președinte OMD Mamaia Constanța, reprezentanți ai Aeroportului Internațional Mihail Kogălniceanu, George Măndilă, Președinte OMD Mamaia- Constanța și Oana Silviana Crăciun din partea echipei de comunicare a organizației.
“Prioritare vor fi întâlnirile cu tour-operatorii internaționali și cu agențiile de turism, dar și cu companiile aeriene low cost”, a mai spus George Măndilă.
Participarea asociației la târgurile internaționale de turism face parte din activitățile OMD-ului pentru promovarea destinației Mamaia-Constanța.
Înființată în primăvara acestui an, asociația își propune să deruleze o campanie amplă, care să schimbe percepția românilor asupra experienței de vacanță pe care stațiunea o poate oferi pentru toate segmentele turismului de la Marea Neagră.
Discussion about this post