Guvernul a aprobat joi înfiinţarea şi finanţarea, prin proiectul „Digitalizarea beneficiilor de asistenţă socială gestionate de ANPIS” (jalon din PNRR), unui call center naţional de beneficii sociale.
Conform unui comunicat la Executivului, înfiinţarea call center-ului de beneficii de asistenţă socială dedicat este parte din obiectivele asumate prin PNRR privind creşterea gradului de informare şi conştientizare a cetăţenilor cu privire la acordarea acestor beneficii.
„Prin acest serviciu se asigură creşterea gradului de accesibilitate a serviciilor digitale în domeniul muncii şi protecţiei sociale, în contextul în care, din 1 ianuarie 2024, ANPIS va acorda un nou beneficiu, Venitul Minim de Incluziune. Pentru acest proiect se preia personalul specializat din call-center-ul înfiinţat prin alt proiect ANPIS, iar cheltuielile vor fi acoperite din bugetul proiectului ‘Digitalizarea beneficiilor de asistenţă socială gestionate de ANPIS’ finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă”, se arată în comunicat.
Sursă: Agerpres
Discussion about this post