Vergil Chițac își pune pe tapet marile realizări din mandat, în stilul vremii – în pas cu tehnologia, adică pe panouri publicitare stradale electronice. Și nu oricum – gratis!
Mai multe astfel de panouri afișează zilele acestea proiectele primului… gospodar al orașului. Nu că n-ar avea habar constănțeanul ce se petrece prin urbe, dar se pare că administrația locală simte nevoia să bifeze fiecare lucrare și proiect încheiat sau aflat încă în desfășurare.
“Spitalul modular din Constanța își va deschide porțile în viitorul apropiat”, “Constănțenii vor putea circula cu încă 21 de autobuze electrice noi”, “Reabilităm Liceul Decebal”, “Am reabilitat și modernizat locul de joacă din Parcul de la Poarta 6” – sunt câteva dintre mesajele administrației locale, afișate pe bulevardul Soveja și în zona Delfinariu, pe bulevardul Mamaia.
Pare că totul merge strună în orașul de la malul mării și că progresul și dezvoltarea sunt cuvintele cheie. Nu apare însă nicăieri nicio poză cu șanțurile care au ornat străzile atâta amar de vreme – și în unele zone încă o mai fac – și nici cu excavatorul nelipsit din calea trecătorilor – fie pietoni, fie șoferi.
“Am fost constant criticat că nu am abordat etapizat toate aceste lucrări. Aș fi vrut să am acest confort, dar situația mi-a impus să pornesc într-o ordine logică acest șantier care a cuprins principalele artere ale orașului. (…) Suntem pe finalul lucrărilor de pe marile bulevarde”, preciza edilul în urma cu câteva zile, într-o postare pe pagina sa de Facebook. “Situația m-a forțat să abordez concomitent lucrurile, pentru că s-au adunat multe probleme de-a lungul timpului, ignorate cu desăvârșire sau cârpite, iar apoi abandonate”, a mai adăugat el.
Într-un răspuns pentru Observator Constanța, Primăria a precizat că promovarea stradală “nu costă nimic” și că se face în baza unor protocoale cu firmele de publicitate din oraș. Potrivit administrației locale, în total sunt 6 astfel de panouri.
Discussion about this post