Avem două tabere în cazul acesta, iar contrastul dintre ele este mare, mare de tot: Primul grup (ca să renunțăm la întâiul cuvânt „tabără”) este format din echipa de management și comunicare a unui site de întâlniri (daiting, iertați, că doar nu mai merge nimeni la întâlniri), iar membrii grupului de băieți „deștepți”, bine, deștepți în comparație cu cei pe care îi amețesc, pun în aplicare o strategie nu simplă ci extraodinar-exagerat de simplă, pentru a atrage bărbații (a se citi între ghillimele) pe platforma lor.
Grupul doi este format din cei care își caută o parteneră, lăsănd logica lângă telefonul mobil pe care își descarcă aplicația de dating.
Este selectată o fată frumosă, îmbrăcată provocator (da, sună vechi și bătrânesc cuvântul dar na mai folosim și noi șabloane) și mai important, înarmată cu capacitatea de a comunica pe înțelesul publicului țintă. Această fată, care niciodată în viața ei nu a folosit o aplicație de dating online (umila mea părere, bazată strict pe modestul meu instinct) se dă drept o beneficiară a site-ului pentru întâlniri.
Pe mai multe platforme, cu același obiect și obiectiv găsim același tip de fată frumoasă, cu o cascadă de cuvinte potrivite, legate, care face reclamă aplicației și se dă drept exemplu de reușită. Adică și ea și-a găsit partener, tot acolo. În același timp, modul în care se prezintă, îi lasă pe cei mai slabi de judecată, ca să nu jignim, să creadă că are rost să-i scrie și ei, chiar dacă ea e combinată (ca să-i cităm și pe cocalari).
Aici vine partea în care și de fier dacă am fi, nu am putea să ne abținem să nu ne tăvălim pe jos, de râs. Eu am avut crize de râs, recunosc, când am văzut mesajele pe care băieții le trimit acestor fete, sub formă de comentarii. Da, mă refer exact la fetele care fac recleme la aceste site-uri. Iată reacțiile lor:
Însă, dacă studiem cu atenție, bine cu puțină atenție, nu e nevoie de prea multă, realizăm faptul că printre comentarii sunt și conturi ce par a fi false. Probabil și aici e o chichiță, în sensul în care utilizatorii reali ai site-ului prind tupeu, scriu și ei, după ce primii au fost cei de pe conturile false.
Astfel, oamenii se înscriu pe aceste platforme, care automat cresc în numărul de utilizatori. Asta face ca site-urile să producă profit și tot așa merge treaba, în timp ce viața sentimentală a unor utilizatori stă în loc. Evident, dacă tind la fata din reclamă, nu o vor găsi decât în vis sau în realitate, acolo unde nu au însă destulă bărbăție încât s-o abordeze.
Sigur, cunoaștem persoane care și-au făcut chiar relații, pornind de la aplicații pentru întâlniri, însă există și multe eșecuri, iar aici, utilizatorii au mare parte de vină.
Articolul are în primul rând un rol informativ dar și educativ, iar asta ne face să scriem o concluzie la final, o soluție: Ieșiți din casă, în lumea reală, care se întinde dincolo de ușa casei dumneavoastră și căutați acolo, în acel spațiu imens, jumătatea, sfertul, întregul, ce căutați voi! Succes! A și nu uitați, încercați să nu le speriați cu obsesii și atitudini pline de disperare! Toate bune!
Discussion about this post