De frică să nu le fie luată vopseaua sau, mai grav, să nu se apropie (periculos de mult) de un Logan, șoferii cu mașini de la 50.000 de euro în sus aleg soluția cu parcatul pe două locuri.
Așa cum arătăm și în titlu, strategia șoferului cu bolid Nr. 1 e să-și împartă mașina la 2. Două roți pe un loc, două pe celălalt loc și așa ești departe de săraci și marked safe de la posibilitatea ca cineva să-i ia vopseaua.
„Parchează așa, ca să n-o zgârie cineva!”, ne spune o persoană care ține să găsească justificare pentru șoferul care a lăsat în acest mod, Porsche Cayenne-ul din imagini. Costă peste 100.000 de euro, adică face cât un apartament într-o zonă frecventabilă a Constanței, deci trebuie apărat de sărăcie.
Însă, dincolo de glume (reușite sau doar încercate) sfatul nostru pentru astfel de șoferi este să nu stea prea liniștiți, la cafenea, cu furtunul de la narghilea încolocit după gât, paharul de vin în mâna stângă și telefonul în dreapta, deschis pe camera frontală, pentru un selfie reușit, doar în imaginația lor!
Poliția Locală, oricât de mult am criticat-o, mai face și treabă. Iată doar un exemplu, într-o imagine suprinsă în zona centrală:
La kilometrul zero al Constanței am văzut chiar și mașini de zeci de mii de euro ridicate și la fel, în București.
Sunt căutați atât șoferii care parcheză pe două locuri dar și pe unu, dacă acesta este nepermis. De curând, în Capitală, mai frecvent în Sectorul 1 circulă și o mașină de la Locală care scanează din mers numerele de la autoturisme și le trece direct în sistem, dacă nu sunt parcate regulamentar.
În Constanța, sancțiunile variază între 200 și 1000 de lei. Sigur, bani de amendă au cei care își permit mașini precum cea din poza de deschidere a articolului. Însă, suntem convinși că nu le convine să-și vadă autoturismul de lux săltat pe paltformă, mai ales că acolo chiar sunt șanse să fie zgâriat. Deci, de ce îți este frică, tocmai de aia e probabil să nu scapi.
Discussion about this post