În Italia pregătirile pentru deschiderea unuia dintre cele mai mari târguri de turism din lume sunt pe ultima sută de metri.
Destinația Mamaia Constanța participă pentru prima dată la un târg de turism în Italia. Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța s-a pregătit intens în ultimele săptămâni pentru ca fiecare detaliu al desk-ului destinației Mamaia Constanța din cadrul standului României, să cuprindă elementele esențiale promovării cât mai bune a destinației.
„Am pregătit pentru târgul de turism de la Rimini toate materialele de promovare care vor fi înmânate mai departe tour-operatorilor italieni. MAMAIA CONSTANȚA LA COSTA DEL MAR NERO este numele destinației noastre în limba italiană, care va fi prezentat tour-operatorilor și agențiilor de turism prezente în RIMINI. Și la acest eveniment ne prezentăm cu cele 4 filme de promovare – două cu stațiunea Mamaia, două cu orașul Constanța, toate cu subtitrare în limba italiană, alte 2 clipuri de promovare a câte 2 minute fiecare și o prezentare Power Point de peste 100 de slide-uri. Pe durata celor 3 zile ale evenimentului esențiale vor fi întâlnirile cu tour-operatorii italieni. Câțiva dintre aceștia au fost prezenți în destinația noastră vara aceasta, în cadrul info-trip-ului organizat cu reprezentanți din mai multe țări”, susține George Măndilă – Președinte, Organizația de Management al Destinației Mamaia Constanța.
Pe durata celor 3 zile ale târgului de turism de la Rimini, reprezentanții organizației vor transmite în timp real informații și imagini cu ceea ce se întâmplă la târg. Stațiunea Mamaia și orașul Constanța sunt reprezentate în Italia de George Măndilă, Președinte OMD Mamaia- Constanța, Sebastian Ionuț Puznava – Vicepreședinte OMD Mamaia Constanța, Oana Silviana Crăciun din partea echipei de comunicare a OMD Mamaia Constanța și Florin Teodor Petre – fotograf colaborator al organizației.
TTG Travel Experience este evenimentul italian de referință pentru promovarea turismului global în Italia și pentru marketingul ofertei turistice italiene în lume. Timp de 3 zile târgul atrage operatori din întreaga lume, jucători cheie ai principalelor companii din sector: tour-operatori, agenții de turism, companii aeriene, companii de transport, servicii turistice, tehnologii și soluții inovatoare. Piața italiană reprezintă o prioritate strategică pentru destinația Mamaia Constanța. Italia se află în topul primelor țări care aduc turiști străini în România, vizitatorii fiind tot mai atrași de cultura românească, de city break-uri, natură, dar și de turismul de tip wellness, cel activ și de aventură. Turiștii italieni seniori sunt cei care, în urmă cu peste 25 de ani își petreceau vacanțele în stațiunea Mamaia. Nostalgici după acele vremuri, își doresc să revină pentru a vedea ce s-a schimbat pe litoral și să le transfere celor mai tineri, încrederea de a vizita Mamaia.
Participarea OMD Mamaia Constanța la târgurile internaționale de turism face parte din activitățile OMD-ului pentru promovarea destinației Mamaia – Constanța.
Înființată anul trecut, asociația își propune să deruleze o campanie amplă, care să schimbe percepția românilor asupra experienței de vacanță pe care stațiunea o poate oferi pentru toate segmentele turismului de la Marea Neagră.
Discussion about this post