Stațiunea Mamaia și orașul Constanța sunt căutate de tour-operatorii din Polonia! Turiștii străini își doresc destinații de vacanță însorite, cu o ofertă bogată de excursii care să cuprindă cele mai importante atracții culturale și religioase de pe litoralul românesc!
Reprezentanții Polish Chamber of Tourism apreciază calitatea turismului de pe litoralul românesc și spun că destinația Mamaia Constanța are un potențial imens pentru a aduce în România un număr semnificativ de turiști polonezi:
EN – “Thank you very much for being here and applying for membership. We had excellent relations with Romania for ages. I think Romania was very popular for Polish tourists going out and I think over the past few years the numbers also have increased. Also the flight connections were increased and new destinations are put by our national carrier. So for Mamaia Constanța being a part of the Polish Chamber of Tourism is a very important step to build new posibilities and new opportunities for both our members to start doing more business to the area and also for yourself to receive more tourists from Poland, and this is what we can help you with. I will be very happy to be your natural second ambasador in Poland”, a declarat Pawel Niewiadomski – Președinte, Polish Chamber of Tourism.
„Vă mulțumesc foarte mult pentru că sunteți aici și pentru că ați aplicat pentru a deveni membri în cadrul Polish Chamber of Tourism. Polonia a avut relații excelente cu România timp de foarte mulți ani. Cred că România a fost foarte căutată de turiștii polonezi care au dorit să iasă din țară, iar în ultimii ani numărul acestora a crescut. Totodată s-a mărit frecvența zborurilor, iar noi destinații au fost deschise de compania noastră națională. Așadar, pentru destinația Mamaia Constanța, a face parte din Camera de Comerț și Turism a Poloniei este un pas foarte important pentru a construi noi posibilități și pentru a deschide noi oportunități atât pentru ca reprezentanții noștri să lege relații de business în zonă și totodată pentru voi, să primiți mai mulți turiști din Polonia; cu acest lucru vă putem ajuta. Sunt foarte încântat să fiu ambasadorul vostru în Polonia”, a declarat Pawel Niewiadomski – Președinte, Polish Chamber of Tourism.
Reprezentanții OMD Mamaia Constanța, alături de cei ai Polish Chamber of Tourism au promovat stațiunea Mamaia și orașul Constanța pentru turiștii polonezi, în cadrul celei de-a doua ediții a târgului de turism ITTF din Varșovia. Destinația noastră a atras un număr semnificativ de vizitatori, fiind un punct de interes pentru agențiile de turism, tour-operatorii, jurnaliștii de specialitate și turiștii curioși să descopere frumusețea litoralului Mării Negre:
„Marea Neagră nu înseamnă doar plaje însorite și distracție, ci și o bogată moștenire culturală. În ultimii ani, tot mai mulți turiști străini au început să descopere latura spirituală a regiunii, căutând experiențe autentice prin vizitarea lăcașurilor de cult și a obiectivelor religioase din zona litoralului românesc. În prima zi a evenimentului tour-operatorii polonezi ne-au solicitat detalii despre excursiile religioase pe care grupurile de turiști polonezi le pot face în destinația noastră, fiind în mod deosebit interesați de tururile ghidate la mănăstirile din Dobrogea. Acestea contribuie în mod semnificativ la o mai bună înțelegere a tradițiilor și valorilor locale, reflectând unicitatea regiunii. Pentru turiștii străini, litoralul Mării Negre devine astfel nu doar o destinație de vacanță, ci și un spațiu de conectare cu istoria și credința, într-un cadru de o frumusețe aparte”, a declarat Oana Silviana Crăciun – Specialist Comunicare și Relații Publice în cadrul Organizației de Management al Destinației Mamaia Constanța.
International Travel & Tourism Fair a fost organizat pentru prima dată anul trecut la Palatul Culturii și Științei din Varșovia. Evenimentul reprezintă un răspuns la nevoile industriei turismului. Grupul MTP, alături de Polish Chamber of Tourism, a acceptat provocarea de a construi o nouă platformă pentru întâlnirea tuturor partenerilor implicați în dezvoltarea și promovarea turismului internațional. Evenimentul se adresează atât companiilor, cât și publicului larg, ca structură fiind organizate conferințe și întâlniri dedicate provocărilor pe care le traversează industria turismului iar, pe de altă parte este realizat un program extins pentru vizitatori – atât turiști, cât și agenții de turism în căutarea unor noi parteneriate cu cele mai importante companii din industrie.
Discussion about this post