Luni – 01 mai, casieriile RAJA și compartimentele care desfășoară activități de lucru cu publicul vor fi închise. Pentru plata facturilor, abonații au la dispoziție următoarele variante: contul de client RAJA (accesibil pe pagina web www.rajac.ro sau prin aplicația de mobil), transfer bancar sau direct debit, punctele de plată Pay Point, Payzone sau Westaco, transmit reprezentanții instituției.
Activitatea structurilor RAJA SA care asigură continuitatea serviciilor de alimentare cu apă și de preluare/tratare a apelor uzate se desfășoară fără întrerupere.
„Documentele, înscrisurile sau actele specifice pentru diferite servicii pot fi transmise pe adresele de e-mail comunicate pe pagina web a societății https://rajac.ro/contact/. Pentru eventuale disfuncționalități survenite la nivelul infrastructurii de apă și canalizare, clienții societății pot apela numărul de telefon al Dispeceratului – 0241/924, accesibil 24 de ore din 24. Echipele de intervenție sunt pregătite să acţioneze cu promptitudine pentru remedierea în timp util a tuturor avariilor sau a problemelor apărute în sistem, astfel încât utilizatorii să poată beneficia de serviciile noastre la parametrii optimi”, au adăugat reprezentanții RAJA S.A.
Începând de marți – 02 mai 2023, RAJA SA va relua programul normal de lucru în relația cu clientul.
Discussion about this post