Directoratul Naţional de Securitate Cibernetică (DNSC) și Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorului vor deschide un canal dedicat exclusiv protecţiei consumatorului pe platformele Meta şi unde vor fi raportate, printre altele, tentative de fraudă din online.
„Suntem în colaborare cu cei de la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorului pentru a deschide un canal dedicat exclusiv protecţiei consumatorului, unde intră şi astfel de scam-uri, astfel de tentative de fraudă. Dar mai sunt şi alte categorii, cum ar fi gambling, vânzare de produse ilegale ş.a.m.d. Deci vom putea raporta mai coordonat, mai eficient şi reţelele de social media se vor putea apleca asupra acestui conţinut mult mai rapid pentru a le suspenda„, a spus Mihai Rotariu, coordonatorul Direcţiei Comunicare, Marketing şi Media al DNSC.
Potrivit lui Rotariu, există reclame care au durată de viaţă o zi sau maximum două, iar dacă nu sunt identificate în momentul în care sunt active, utilizatorii le văd în news feed şi accesează acele link-uri.
Întrebat când va avea loc lansarea canalului, el a menţionat că au fost transmise către compania Meta contactele necesare pentru activarea canalului respectiv, iar până la finalul săptămânii canalul ar putea fi activ.
Discussion about this post