Cu două săptămâni înainte de Halloween, marile magazine își umpleau sectoare întregi cu marfă „înspăimântătoare”, fără ca managerii să se gândească la faptul că ei vor fi cei speriați de încasările sub așteptări.
Găseai separat decorațiuni pentru locuințe cu monștri și peisaje lugubre, reinterpretate în decoruri. Aveam puse la vânzare măști, haine în tonul Halloween, iar în zona pentru dulciuri pur și simplu au fost ridicate stive cu bomboane și alte produse cu zahăr ambalate sub marca Halloween. De asemenea, în raioanele pentru legume și fructe nu mai aveai loc de dovleci, iar totul era promovat de parcă ne pregăteam pentru finala unui Campionat Mondial.
Am avut reclama în magazine, la radio, pe tv, în online, peste tot. La un moment dat, îți venea să scoți din priză orice dispozitiv, ca să nu mai auzi de Halloween, iar asta în România. Rezultatul? Păi, marea mascaradă a avut loc în ultima seară a lunii octombrie, iar acum suntem la mijlocul lui noiembrie iar stivele cu dulciuri dedicate evenimentului împrumutat de la americani sunt pline până la refuz, în continuare. După cum arată lucrurile, dacă vor fi ținute acolo, vor ajunge până la Halloween 2025 și tot nu vor fi consumate.
Discussion about this post