Suma medie pe care utilizatorii de internet din mediu urban intenţionează să o cheltuiască de Paște pentru produse alimentare şi băuturi este de 533 lei, relevă datele unui studiu publicat astăzi.
Potrivit cercetării iSense, 45% dintre respondenţi au declarat că bugetul alocat va fi la fel ca anul trecut, 17% vor aloca mai mult decât în 2021, în timp ce 37% vor cheltui o sumă mai mică decât în anul precedent.
Cea mai mare parte a bugetului, aproximativ 298 de lei, va fi cheltuită pe alimente de bază, urmată de cadouri (114 lei), vacanţe sau călătorii (98 lei) şi articole vestimentare (77 lei).
Conform studiului de specialitate, în privinţa Iepuraşului de Paşte, 43% dintre cei chestionaţi au în plan să cumpere cadouri pentru apropiaţi, iar bugetul mediu este de 424 de lei.
Datele prezentate fac parte din studiul săptămânal iSense Solutions Omnibus, cercetare reprezentativă pentru populaţia utilizatoare de Internet din mediul urban, desfăşurat în perioada 15 – 18 aprilie 2022. Studiul a fost efectuat pe un eşantion de 1.009 respondenţi, cu o marjă maximă de eroare +/- 3,09% şi un nivel de încredere de 95%.
Sursa: Agerpres
Discussion about this post