Premieră în România! Un start up românesc oferă asistente personale virtuale.
Chiar dacă denumirea de „asistent virtual” poate induce ideea de robot, toţi angajaţii start-up-ului sunt persoane reale, cu experienţă de executive sau personal assistant şi care realizează diverse tipuri de activităţi, de la social media management sau contabilitate primară la time management sau data entry.
Procesul de recrutare este unul extrem de riguros, anunță reprezentanții companiei, incluzând testări pentru toate competenţele candidatului, de la cele digitale, la cele lingvistice sau de organizare şi eficienţă.
Asistentele personale virtuale au marele avantaj al costurile reduse în raport cu angajarea in-house a unei asistente. Cei care solicită serviciile pot contracta exact numărul de ore de care au nevoie, care poate fi mai mic decât orele lucrate de un angajat full-time, şi pot solicita serviciile asistenţilor doar atunci când au nevoie de ele.
Serviciul este 100% personalizabil, în funcție de nevoile fiecărui „angajator”.
Colaborarea cu „asistenta personală” se face prin intermediul unei aplicaţii, disponibilă pentru Android şi IOS, prin care pot trimite sarcini către asistentă, pot urmări statusul cererilor sau vizualiza facturile emise şi statusul plăţilor.
Discussion about this post