Proiectul „Modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanța – Etapa I, Valu lui Traian”, a fost transmis astăzi în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP), în vederea verificării și validării, documentația de atribuire pentru pentru achiziția publică a serviciilor de proiectare și execuție, informează CFR Infrastructură.
Proiectul prevede, între altele, electrificatea și modernizarea a zeci de linii, realizarea unei centralizări electronice în Stația Valu lui Traian și reabilitarea sistemului de iluminat.
Valoarea totală estimată a achiziției publice (proiectare și execuție lucrări): 402.343.706,36 lei, fără TVA.
Având în vedere valoarea și complexitatea lucrărilor de proiectare și execuție a lucrărilor de modernizare a infrastructurii feroviare din Portul Constanța, a fost adoptată soluția împărțirii programului de modernizare în trei etape. Lungimea totală a infrastructurii feroviare din Portul Constanța, analizată în cadrul Studiului de Fezabilitate, este de 257 km, iar valoarea totală estimată pentru cele trei erape este de 4,5 miliarde de lei, fără TVA.
Portul Constanța este principalul port al României și totodată nod de acces maritim al Coridorului Rin – Dunăre.
Discussion about this post