Ingka Group, care deţine 90% din magazinele de mobilă Ikea din întreaga lume, va cheltui trei miliarde de euro până în 2023, pentru magazinele noi sau existente, majoritatea banilor urmând să fie alocaţi pentru a modifica magazinele din afara oraşelor, astfel încât să fie dublat numărul centrelor de distribuţie pentru comerţul electronic, informează Reuters.
Aceste cheltuieli se vor concentra şi pe „magazinele blue-box” din România, China şi India, dar şi pe noile magazine din oraşe, precum şi pe studiourile de planificare din Canada, Danemarca, Italia, India, Statele Unite şi alte ţări.
olga Oncu, director pe segmentul de retail în cadrul grupului suedez, a spus într-un interviu acordat Reuters că banii vor fi cheltuiţi în toate regiunile, o treime fiind prevăzuţi pentru Londra, un punct de testare de referinţă pentru noile formate de magazine şi centre logistice.
În ultimii ani, cel mai mare retailer de mobilier din lume s-a adaptat la creşterea comerţului electronic dezvoltând magazinele mai mici, modernizând site-ul şi prezentând o nouă aplicaţie, precum şi servicii digitale.
În ultimii trei ani, Ingka a investit aproximativ 2,1 miliarde de euro în magazinele noi sau existente de pe cele 32 de pieţe ale sale.
Sursa: Agerpres
Discussion about this post