Consiliul de Administrație al CN Administrația Porturilor Maritime (CNAPMC) a aprobat strategia comercială a companiei până în anul 2040, document care stabilește obiectivele comerciale și strategice pe termen mediu și lung.
Strategia, în noul context regional, are ca obiectiv întărirea rolului Portului Constanța și consolidarea poziției sale ca cea mai importantă poartă a Europei la Marea Neagră.
CN Administrația Porturilor Maritime SA are, astfel, în vedere realizarea unei planificări strategice, flexibile a portului Constanța, în condițiile asigurării unei continuități a dezvoltării portuare, cu exploatarea eficientă a resurselor, orientate spre necesitățile și condițiile actuale ale pieței, în vederea creșterii competitivității sale.
Documentul are la bază trei domenii de implicare: comercial, instituțional și al comunității.
Din punct de vedere comercial, se are în vedere atragerea de noi fluxuri de mărfuri, asigurarea de investiții pentru dezvoltarea infrastructurii portuare, crearea unui mediu de business cu oportunități pentru dezvoltarea afacerilor.
„Instituțional, CN APM SA Constanța este parte a unui cadru complex al politicilor și reglementărilor, cu efecte asupra activităților portuare, propunându-și extinderea capitalului instituțional, principalele părți interesate fiind instituțiile responsabile de supravegherea activităților portuare. În planul comunității, se are în vederea implicarea activă în proiectele sociale ale orașului, promovând astfel și interesele proprii”, a mai transmis CNAPMC.
Discussion about this post