Este o perioadă de vârf în ceea ce privește vacanțele, iar mulți dintre români călătoresc luna aceasta cu avionul. În ultima vreme însă, multe dintre zborurile companiilor low cost intregistreaza întârzieri foarte mari sau sunt anulate în ultimul moment, ceea ce a dus la numeroase nemulţumiri şi plângeri din partea clienţilor.
În acest context, români pot depune acum sesizări pe site-ul Centrului European al Consumatorilor România pentru rezolvarea problemelor cu compania aeriană Wizz Air, a anunţat Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului.
“Acest site este pus la dispoziţia consumatorilor români de Uniunea Europenă, pentru rezolvarea problemelor şi recuperarea prejudiciilor. Este important de reţinut că Protecţia Consumatorului – ANPC nu poate interveni şi nu poate aplica amenzi în acest caz, deoarece Wizz Air nu are reprezentanţă în România“, se menţionează într-un comunicat postat pe pagina de Facebook a Ministerului Economiei.
Cetăţenii români pot sesiza Centrul European al Consumatorilor România atunci când întâmpină probleme cu un produs sau un serviciu achiziţionat dintr-un alt stat european, vor să ştie ce drepturi au în timpul unor călătorii în alt stat European sau vor să depună o plângere împotriva unei companii europene, în vederea soluţionării problemei.
Sursa foto: Facebook – Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului
Discussion about this post