Clienții unui retailer online au plasat mai multe comenzi de carte în prima jumătate a anului în cele trei ţări unde compania este prezentă, creşterea fiind de aproximativ 20% de la an la an în România, 70% în Bulgaria şi de 40% în Ungaria.
Potrivit unui comunicat al retailerului online, oferta de carte numără peste 550.000 de titluri disponibile pe platformă în cele trei ţări.
În topul celor mai vândute categorii de cărţi comandate de către clienţii români, bulgari şi unguri ai platformei se regăsesc cărţile de beletristică, urmate de cărţile pentru copii, cele de dezvoltare personală, spiritualitate şi psihologie sau biografii şi memorii.
Publicul cu cel mai mare consum de carte de pe platforma este preponderent feminin (60%), iar categoria de vârstă care consumă cel mai mult cartea din online este cuprinsă în intervalul 35-44 ani. Cumpărătorul de carte are preponderent studii superioare (47%) şi venituri cuprinse între 3.500 – 5.000 lei. Plata cu cardul este preferată de 50% dintre clienţii din Ungaria, de 60% în Bulgaria, iar în România se apropie de 70%.
Discussion about this post