Destinaţia Mamaia Constanţa – participare de succes la ITTF şi TT Warsaw, cele mai importante târguri internaţionale de turism din Polonia
Destinaţia Mamaia Constanţa are un potenţial imens pentru a aduce în România un număr semnificativ de turişti polonezi. Oraşul Constanţa, cu istoria sa bogată, patrimoniul cultural remarcabil şi staţiunea Mamaia, accesibilă tuturor tipurilor de turişti, au fost în centrul atenţiei anul acesta la cele două târguri de turism din Polonia la care OMD Mamaia Constanţa a participat.
Reprezentanţii Organizaţiei de Management al Destinaţiei Mamaia Constanţa au fost prezenţi pentru a doua oară în Polonia la cea de-a 30-a ediţie a Târgului Internaţional de Turism TT Warsaw şi pentru prima oară la ITTF – Warsaw International Travel & Tourism Fair, eveniment organizat de Polish Chamber of Tourism, în cooperare cu grupul MTP.
„Prin participarea la cele două evenimente am reuşit să valorificăm imaginea staţiunii Mamaia ca destinaţie accesibilă tuturor. Prezenţa la Târgul Internaţional de Turism ITTF ca membru în cadrul Polish Chamber of Tourism a reprezentat un pas strategic important în continuarea discuţiilor pentru încheierea de parteneriate cu câţiva dintre cei mai importanţi touroperatori polonezi. Eforturile noastre au fost apreciate de reprezentanţii Polish Chamber of Tourism, care şi-au arătat deschiderea în a ne sprijini să includem staţiunea Mamaia în pachete turistice pentru a aduce cât mai mulţi turişti polonezi în destinaţia noastră. Totodată, cea de-a doua participare la Târgul Internaţional de Turism TT Warsaw, eveniment deschis publicului larg, ne-a oferit oportunitatea de a afla ce-şi doresc turiştii polonezi în materie de vacanţe, prin întâlnirile directe pe care le-am avut la stand cu toţi cei care ne-au vizitat. Un alt moment important din cadrul evenimentului a fost reprezentat de întâlnirea pe care am avut-o cu reprezentanţii Aeroportului Internaţional Radom din Varşovia, întâlnire care a avut loc tot cu sprijinul Polish Chamber of Tourism. În următoarea perioadă vom contacta toţi touroperatorii care s-au întâlnit cu noi pentru a pregăti primele pachete turistice destinate pieţei din Polonia şi vom continua discuţiile în vederea deschiderii unei linii aeriene directe între Varşovia şi Constanţa„, a declarat Sebastian Puznava – Vicepreşedinte Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia Constanţa.
Potrivit Institutului Naţional de Statistică, în primele 9 luni ale acestui an, România a fost vizitată de peste 85.000 de turişti polonezi, în creştere cu 15% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. De asemenea, în 2023 au fost cu 14% mai mulţi turişti polonezi decât în 2022.
În ultima zi a Târgului Internaţional de Turism TT Warsaw, de Ziua Naţională a României, dansurile tradiţionale româneşti au fost îndelung aplaudate, iar imnul naţional a captat atenţia tuturor celor prezenţi, o dată cu degustări de produse tradiţionale la care au fost invitaţi parteneri, alături de turişti şi alţi invitaţi.
Ziua Naţională a României – 1 Decembrie a fost marcată anul acesta în Varşovia printr-un mesaj festiv „La mulţi ani, România!”, afişat pe toate panourile digitale din cadrul campaniei outdoor desfăşurate în Polonia. Standul României a avut o suprafaţă de 215 de metri pătraţi, fiind un punct de atracţie al evenimentului, amplasat strategic la intrarea principală. În cadrul standului României, 21 de co-expozanţi au prezentat vizitatorilor oferte turistice din toată România.
Participarea destinaţiei Mamaia Constanţa în cadrul celor două târguri de turism de la Varşovia din acest an, nu a fost doar o oportunitate pentru promovare, ci şi un punct de plecare pentru viitoare colaborări în domeniul turismului, consolidând astfel poziţia staţiunii pe harta turistică europeană şi globală. OMD Mamaia Constanţa subliniază importanţa participării la evenimente internaţionale, în strategia de marketing turistic. Prezenţa constantă la astfel de evenimente va contribui la atragerea de noi vizitatori şi promovarea unei imagini pozitive a destinaţiei.