Primăria Constanța continuă seria dezbaterilor publice pe tema regulamentului activităților comerciale. Vineri, 28 martie 2025, de la ora 13:00, operatorii economici din stațiunea Mamaia și Satul de Vacanță sunt invitați să participe la o nouă întâlnire organizată în acest sens, ce va avea loc la restaurantul Melody din Mamaia.
Pe masa discuțiilor se află „Proiectul de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea și desfășurarea activităților comerciale și a serviciilor de piață în municipiul Constanța”. De asemenea, autoritățile vor aborda și subiectul pregătirilor pentru debutul sezonului estival 2025.
Dezbaterea este deschisă tuturor celor interesați – persoane fizice sau juridice, reprezentanți ai societății civile, operatori economici, instituții publice, asociații de proprietari și membri ai presei.
Participarea este posibilă în limita locurilor disponibile, în funcție de confirmările primite pe adresa de e-mail: agenti.economici@primaria-constanta.ro, până vineri, 28 martie, ora 10:00.
Scopul întâlnirii este de a colecta propuneri, opinii și sugestii din partea celor implicați direct în activitatea comercială din zonele turistice ale Constanței, în vederea finalizării regulamentului care va reglementa funcționarea acestora în sezonul estival care se apropie.