Potrivit unui studiu Unlock Research efectuat de ING Bank România la finalul anului 2021, una din trei persoane a fost agresată pe rețelele de socializare și mai mult de jumătate din cei care postează online primesc comentarii negative.
Rezultatele studiului indică drept cauze postările despre hobby-urile și interesele fiecăruia. Chiar dacă 48% dintre români sunt deschiși și vor să-și exprime părerea cu privire la interesele lor, mulți dintre ei ezită sau se răzgândesc să mai posteze, din cauza criticilor și a comentariilor negative venite din partea celorlalți internauți.
Cercetarea mai arată că unul din cinci români (21%) nu postează sub propria identitate, iar 36% din participanți au spus că prietenii lor își ascund identitatea atunci când își exprimă opiniile pe rețelele sociale.
Conform studiului, 86% dintre respondenţi recunosc agresiunea online pe care o văd pe reţelele sociale şi definesc comentariile ca fiind cu ură, insulte, glumiţe jignitoare sau critici.
#socializare #studiu #ING
SURSA: Agerpress
Discussion about this post