După tenișii rupți și uzați de 1.450 de euro, Balenciaga face din nou internetul să vuiască.
A scos la vânzare o geantă care seamănă mai degrabă cu un veritabil sac negru de gunoi. Sau albastru. Ori galben. Sau alb, deoarece există mai multe variante. Produsul cu pricina, intens analizat și ajuns subiect de dezbateri și pamflete, costă nici mai mult nici mai puțin de 1.790 de dolari! Mulți chiar s-au întrebat dacă nu cumva compania face de fapt un experiment social.
Într-un interviu, directorul de creație al casei de moda, Demna Gvasalia, a spus că nu putea rata ocazia de a crea cel mai scump sac de gunoi din lume, punctând „cine nu iubește un scandal din lumea modei?!”.
Geanta a fost lansată în luna martie în cadrul Săptămânii Modei de la Paris.
Geanta din piele de vițel a ajuns acum și în magazine. Rămâne de văzut când și dacă va fi „sold out”. De cumpărat va fi cumpărată, așa cum s-a întâmplat și cu celelalte piese vestimentare sau accesorii controversate lansate de aceeași casă de modă de lux.
Discussion about this post