A fost un sezon plin pe litoral. Iar acesta este doar începutul, promit reprezentanții OMD Mamaia. Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța se pregătește să promoveze litoralul românesc în toată Europa.
George Măndilă, președintele OMD Mamaia-Constanța spune că prezența la târgurile de turism internaționale este obligatorie pentru a reda stațiunii Mamaia strălucirea de altădată și pentru a atrage un număr cât mai mare de turiști străini.
„Am luat în calcul ca în această toamnă să participăm la cel puțin două târguri de turism internaționale: la Târgul de Turism de la Londra, care este cel mai mare în această perioadă, cât și la cel de la Varșovia, la finalul lunii noiembrie. Și în primăvară vor fi mai multe târguri la care vom fi prezenți, în funcție de lista pe care o va prezenta Ministerul Turismului, am vrea să fim prezenți la Berlin, Tel Aviv și, evident, la București, unde prezența noastră este obligatorie”, a declarat George Măndilă, președintele OMD Mamaia-Constanța.
Pe viitor, OMD Mamaia-Constanța va pune accent pe extinderea portofoliului de evenimente și pe derularea unei ample campanii de promovare, cu viziunea de a transforma zona Mamaia – Constanța într-o destinație atrăgătoare pentru o gamă diversificată de turiști, pentru un sezon de cel puțin cinci luni pe an.